مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید و داخل خودرو، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، سه نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه با همکاری پاسگاه انتظامی "آقا بابا" دستگیر شدند.

او اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری و در تحقیقات فنی و پلیسی به اعمال مجرمانه خود از جمله ۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند که در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و با تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار ابراهیمی از شهروندان خواست: خودرو‌های خود را به سیستم ایمنی مجهز و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در داخل خودرو‌ها خودداری کنند.

کشف ۵۰ راس دام قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پاسگاه حسین آباد  هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک کامیون حامل ۵۰ راس گوسفند  قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود:  ارزش تقریبی احشام قاچاق کشف شده بنا برنظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی تاکستان افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم هروئین در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از استان همجوار به سمت قزوین مطلع شدند.

 سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران پس از پیگیری و هماهنگی بعمل آمده خودرو متهم را حین تردد و در ورودی شهر قزوین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به دستگیری ۲ نفر و کشف ۴ کیلو و ۴۹۰ گرم هروئین از خودروی متهم بیان داشت: شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.